Ciorba de fasole
Postat de antici_gabytza in Ciorbe 2 Sep 2011 | 4663 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (10)
la 02.09.2011, 15:19
buna ciorbita
la 02.09.2011, 16:49
buna
la 02.09.2011, 16:55
Imi place ciorba de fasole , de numa' numa'
si dac-as putea-o manca si cu ceapa ...
la 02.09.2011, 17:04
chiar aseara am facut si eu ,
la 02.09.2011, 22:11
Vin si eu la un castronel
la 02.09.2011, 23:45
imi place mult
la 03.09.2011, 15:43
imi amintesc cand eram mai mica nu prea imi placea ciorba de fasole...dar acum imi place mult de tot
la 03.09.2011, 15:56
va multumesc tuturor
COMENTEAZA