Ciorba de fasole cu costita afumata
Postat de melinda84 in Ciorbe 30 Ian 2013 | 6395 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (8)
la 30.01.2013, 19:42
Mmm ce gustoasa!
la 30.01.2013, 21:06
imi place ciorbitza
la 31.01.2013, 11:14
sarumana
la 31.01.2013, 11:32
Buna ciorbita ai facut!
la 05.02.2013, 16:36
foarte buna si foarte gustoasa
la 06.01.2014, 09:05
buna ciorbita....
COMENTEAZA