Ciorba de perisoare
Postat de Dea_Dea in Ciorbe 9 Iun 2013 | 6345 vizualizari
O ciorba care noua ne place tare mult!
Inapoi la reteta
|
Comentarii (14)
la 09.06.2013, 17:31
Ce portie mica ne-ai pus
la 09.06.2013, 17:39
buna ciorbita
la 09.06.2013, 17:47
Asa rau iti urasti verisoarele de le-ai pus la fiert?

la 09.06.2013, 18:18
O ciorbita ce imi place mult
la 09.06.2013, 18:37
chiar, de ce e mica portia?
la 09.06.2013, 19:01
Bunaaaaaaaaaaa!!
la 09.06.2013, 21:04
Leoaico
, nuuuu
la 09.06.2013, 21:05
Dia
pai am zis sa mancati si restul nu numai ciorba
la 10.06.2013, 14:57
Una din preferatele noastre!
la 30.11.2013, 18:39
o bunatate
COMENTEAZA