Ciorba de pui a la grecPostat de Adinacarla in Ciorbe
Inapoi la reteta
|
foarte buna..
multumesc ca va place ciorba mea...e tare buna
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|