Cocktail cu lapte si capsuni
Postat de ionela2682 in Cocktail 3 Noi 2010 | 11435 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (6)
la 03.11.2010, 17:45
ohhh
la 03.11.2010, 17:47
Vreau si eu un paharel
la 04.11.2010, 13:24
ASTA MERGE BINE DE DIMINEATA!!
la 04.11.2010, 13:42
Dimineata,la pranz,seara...cand ti-e pofta!
COMENTEAZA