Cornulete cu rahatPostat de adriana_bobu in Prajituri
Inapoi la reteta
|
nu am mancat cornulete de o vesnicie
de un veac nu am mai mancat.
si va doresc numai bine, sa petreceti frumos de sarbatori.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|