Fasole alba si rosie cu cabanos
Postat de Dea_Dea in Porc 24 Mar 2014 | 4196 vizualizari
Sa ne infruptam putin ...cu ce-i bun !!
Inapoi la reteta
|
Comentarii (13)
la 24.03.2014, 22:16
Ai cuplat fasolicile si-a iesit cabanosul?


la 24.03.2014, 22:18
Buna ,buna!
la 24.03.2014, 22:20
Delicioasa
la 24.03.2014, 22:21
Buna!
la 24.03.2014, 22:32
buna fasolica
la 24.03.2014, 22:44
yamyy
la 24.03.2014, 22:56
delicios!
la 24.03.2014, 23:40
la 25.03.2014, 08:23
Cleme , asa printre
la 25.03.2014, 09:18
da,da,e foarte bun
la 25.03.2014, 10:57
Bun!
COMENTEAZA