Ficatei in sos
Postat de eduard_09 in Ficat 11 Ian 2012 | 4398 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (10)
la 11.01.2012, 13:13
yammmmm!!
la 11.01.2012, 13:29
de mult nu am mai facut
la 11.01.2012, 16:17
bun bun
la 11.01.2012, 17:23
bunnn
la 11.01.2012, 17:34
si la mine e ceva vreme de cand n`am gatit
la 11.01.2012, 19:20
Nam mai faqt reteta d mult timp
la 11.01.2012, 20:23
Nici eu nu am mai facut ficatei de mult timp
la 14.01.2012, 16:57
gustos
la 16.04.2012, 18:00
Foarte buni
la 16.04.2012, 21:48
multumesc
COMENTEAZA