Mini eclere cu crema de cremes
Postat de Constelatialeu in Dulciuri 5 Mai 2013 | 7393 vizualizari
Ne plac si le execut foarte des in diverse forme si cu diverse creme.
Inapoi la reteta
|
Comentarii (15)
la 05.05.2013, 15:48
Astea's bune
la 05.05.2013, 15:51
Si mie imi plac oricum in orice forma!!!!
la 05.05.2013, 15:55
Sosesc!
la 05.05.2013, 15:55
bune de tot!
la 05.05.2013, 16:15
Si mie imi plac mult
la 05.05.2013, 17:08
bune, bune
la 05.05.2013, 18:31
Ce m-ai nimerit cu astea. La nebunie imi plac
la 05.05.2013, 18:44
Imi plac eclerele maxi-mini cum or fi...
la 05.05.2013, 21:35
Foarte mult i-mi plac eclerele
la 05.05.2013, 21:46
bune
la 05.05.2013, 22:37
Ce-mi plaaaaaac!
la 05.05.2013, 23:58
Doamne ce bunatate!
COMENTEAZA