Piftelute de peste,somn (2)
Postat de Alina26 in Peste 6 Iul 2014 | 10083 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (12)
la 06.07.2014, 18:37
bune
la 06.07.2014, 18:49
Ce bune sunt
la 06.07.2014, 19:28
tare bune sunt!
la 06.07.2014, 19:34
Mmmm....foarte bun!
la 06.07.2014, 19:45
Cred ca sunt tare bune! pestele nu e fiert deloc??
la 06.07.2014, 21:56
Arata tare bine!
la 07.07.2014, 11:36
Ce-mi plac
la 07.07.2014, 14:08
va multumesc pentru aprecieri!!!!




la 07.07.2014, 14:09
Simona...nu nu e fiert deloc!!
la 07.07.2014, 20:02
mi-e pofta
COMENTEAZA