Salata cu omleta
Postat de cccris in Salate 3 Mai 2010 | 6266 vizualizari
Mincare rapida cu ce aveam prin casa.
Inapoi la reteta
|
Comentarii (9)
la 04.05.2010, 01:07
e super buna ce mai dau si nota nu? .............adica 5 furculite 
la 04.05.2010, 13:52
multumesc, nadina!
la 07.05.2010, 08:14
ce rapid
la 19.05.2010, 00:27
La multi ani Cris! Multa sanatate si bucurii!
la 19.05.2010, 06:21
LA MULTI ANI!!!!!!!!!!!!!






la 20.06.2010, 11:24
Multumesc!!!!! Sinteti niste dragute.
la 20.06.2010, 11:46
Vai, sa-mi fie rusine, abia acum am vazut : La Multi Ani, cccris!!!!!!
Sa ai parte de tot ce-ti doresti!!!!!!!!!!!


la 20.06.2010, 11:48
nici eu n-am scris?
.La multi ani, CCCRIS!!!!



COMENTEAZA