Sirop de smochinePostat de adasev12 in Sirop / Compot ceva mai deosebit....un gust rafinat...aroma, savoare si placere.... sigur veti gasi o multitudine de retete in care il puteti folosi... Inapoi la reteta |
...sucuri nu prea cumpar , ffff rar....Alex bea ceai....pe mine ma mai loveste cateodata pofta de Pepsi...mai rar....in rest....suc natural....pup
place
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|