Supa crema de zucchini
Postat de rhapsody in Supe 14 Sep 2012 | 15188 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (12)
la 14.09.2012, 22:04
fain arata
la 14.09.2012, 22:10
Buna supa
la 14.09.2012, 22:18
ce culoare frumoasa are 
la 14.09.2012, 22:22
o frumusete,merita savurata
la 14.09.2012, 22:54
buna buna
la 15.09.2012, 01:19
foarte buna
la 15.09.2012, 07:00
excelenta
la 15.09.2012, 09:41
o bunatate
la 15.09.2012, 11:25
Gustoasa
la 15.09.2012, 14:17
multumesc dragele mele
la 16.09.2012, 14:51
arata bn
la 20.09.2012, 08:23
merci Eduard
COMENTEAZA