Tarta cu crema de vanilie si capsuni
Postat de petruta_ionela84 in Prajituri 10 Iun 2013 | 3861 vizualizari
Reteta este a lui Julie cu mici modificari
Multumesc!
Inapoi la reteta
|
Comentarii (15)
la 10.06.2013, 16:36
delicioasa si parfumata!
la 10.06.2013, 16:40
Buna tarta
la 10.06.2013, 20:03
Multumesc!
la 10.06.2013, 20:37
tare bun!
la 10.06.2013, 22:24
yammy!
la 10.06.2013, 22:38
Buna tarta
la 10.06.2013, 22:38
Delicioasa
la 10.06.2013, 22:56
ce bunatate
la 10.06.2013, 23:12
:> :> multumesc
la 10.06.2013, 23:16
Delicioasa!
la 11.06.2013, 00:08
buna tarta
la 13.07.2013, 18:47
mUTUMESC
la 22.10.2013, 11:42
super
COMENTEAZA