BorekPostat de mitinita in Aperitive / Garnituri Pai nu va asteptati sa va dau tort de ziua femeilor sau mucenici...ce un borek nu-i bun intr-o zi ca asta Inapoi la reteta |
..O fii la fel de bun..?...arata prea fain si rapid sa nu incerc
super bun
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|