Brezel - Covrigi cu sare si mac
Postat de simsim82 in Piine 3 Mar 2014 | 12404 vizualizari
Alta aroma a copilariei...
Inapoi la reteta
|
Comentarii (19)
la 03.03.2014, 16:55
Arată perfect!
la 03.03.2014, 16:55
superrr!
la 03.03.2014, 16:57
buni
la 03.03.2014, 16:59
la 03.03.2014, 17:05
ce bine arata buuni
la 03.03.2014, 17:17
Supeer!
la 03.03.2014, 17:23
Chiar ca arata bine !!!
la 03.03.2014, 17:32
sunt innebunita de pofta! tre sa ma risc si eu
la 03.03.2014, 17:33
Super!
la 03.03.2014, 18:46
am sa-i incerc si eu!
la 03.03.2014, 19:03
arata super!!!si imi plac la nebunie!!!la fav!!
la 03.03.2014, 20:24
deliciosi!arata foarte bine!!
COMENTEAZA