Budinca de orez cu capsuni
Postat de mihaelab in Mancare copii 23 Mai 2011 | 6019 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (47)
la 23.05.2011, 11:56
acum ma gandeam la Райс молока и клубники
la 23.05.2011, 11:58
Sau... الأرز الحليب والفراولة
la 23.05.2011, 12:04
bai! ce-aveti cu limba romana?

ce, nu suna bine: capsulaporez?
la 23.05.2011, 13:17
bun bun
la 23.05.2011, 13:50
Ela draga te servesc cu mare placere
la 23.05.2011, 13:51
Ma rog Gabitule un fel de budinca,astept sa revii cu titlul
la 23.05.2011, 13:51
Mona
la 23.05.2011, 13:52
Hai bebe Ana
iti pun si babetica?
la 23.05.2011, 13:52
Lau poftim la masa
la 23.05.2011, 13:53
Divain
la 23.05.2011, 13:53
Este Medi,este
la 23.05.2011, 13:53
Ionela
la 23.05.2011, 13:54
hai si u Miuta
la 23.05.2011, 13:54
multumesc Eduard
COMENTEAZA