Chiftele de pui cu ciuperci
Postat de panacris in Pui 28 Mar 2012 | 4654 vizualizari
De fapt a iesit o chiftea XXXL!
Inapoi la reteta
|
Comentarii (20)
la 28.03.2012, 11:23
buna asa XXL
la 28.03.2012, 11:23
Uau, chiar esti o vrednicuta....cu cate retete ne mai incanti...? Aistat fff mult in bucatarie! Dar marita, numai retete bune! Imi place chifteluta ta uriasa!
la 28.03.2012, 11:30
super faine
la 28.03.2012, 11:30
buna
la 28.03.2012, 11:31
Ce faina chifteaua asa mare
la 28.03.2012, 11:33
gustoasa
la 28.03.2012, 11:39
si eu am venit!
la 28.03.2012, 12:07
Multumesc de aprecieri!
la 28.03.2012, 12:16
buna buna
la 28.03.2012, 12:17
buna papica!
la 28.03.2012, 12:19
nu am mai papat,dar sigur e ceva foarte bun
la 28.03.2012, 12:25
bun bun
la 28.03.2012, 12:31
Foarte bun
la 28.03.2012, 15:17
bun
COMENTEAZA