Ciorba cu fasole verde si taietei "adevarati"
Postat de CookieMonster in Ciorbe 5 Sep 2013 | 4623 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (16)
la 05.09.2013, 15:48
Foarte buna !!!
la 05.09.2013, 15:57
Buna ciorbica!!
la 05.09.2013, 16:32

: vreau si eu!
la 05.09.2013, 16:37
buna ciorba
la 05.09.2013, 16:39
Si eu prefer taieteii de casa! E minunata ciorba!
la 05.09.2013, 16:40
buna buna
la 05.09.2013, 16:46
buna ciorba
la 05.09.2013, 16:53
va multumesc si va astept la masa
la 05.09.2013, 18:58
bine arata!
la 05.09.2013, 20:41
ce ciorba buna 
la 05.09.2013, 22:18
Ce bunatate
COMENTEAZA