Ciorba de fasole
Postat de Maria68 in Ciorbe 12 Iun 2012 | 4935 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (16)
la 12.06.2012, 10:47
buuuna
la 12.06.2012, 11:15
Ioooooooi ce pofta mi-e de fasole
la 12.06.2012, 11:27
delicioasa cu si fara ciolan
la 12.06.2012, 11:40
buna,buna ciorbita!

la 12.06.2012, 11:53
Foarte buna.
la 12.06.2012, 12:05
la 12.06.2012, 12:44
Of... de cand n-am mai mancat...
la 12.06.2012, 14:15
Multumesc, dragele mele
la 12.06.2012, 14:32
Buuun tare!
la 12.06.2012, 14:39
bun, bun
la 12.06.2012, 15:26
gustoasa
la 13.06.2012, 10:24
foarte buna imi place mult si cu ceapa verde merge super
la 13.06.2012, 14:14
Mersi mult
COMENTEAZA