Ciorba de fasole cu carne
Postat de Dya in Ciorbe 9 Noi 2014 | 16874 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (28)
la 09.11.2014, 16:10
Hmmm ce buna
la 09.11.2014, 16:12
la 09.11.2014, 16:15
ce bunatate
la 09.11.2014, 16:17
Merci
la 09.11.2014, 16:17
Ce bine arata !!!
la 09.11.2014, 16:55
Mmmmm
la 09.11.2014, 16:58
Zici carnita,zic prezent..


la 09.11.2014, 17:12
Pe gustul meu! 
la 09.11.2014, 17:13
Ce fain arata ciorbica ta!
la 09.11.2014, 17:22
Ce pofta mi-ai facut!
la 09.11.2014, 17:27
Va multumesc, cu drag!
la 09.11.2014, 18:10
vreau si eu o portie de ciorbica de-asta buna!
la 09.11.2014, 18:16
Cu drag!
la 09.11.2014, 18:51
Vai, ce bunatate!!!
COMENTEAZA