Ciorba de pui a la grec
Postat de bitza in Ciorbe 11 Ian 2011 | 15894 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (17)
la 11.01.2011, 23:07
ma speriasem ca ne dai doar dulce
la 11.01.2011, 23:07
astept si felul doi sau ma duc la culcare?
la 11.01.2011, 23:18
Frumoasa si colorata...si ce gustoasa!!!!
la 11.01.2011, 23:21
f buna
la 11.01.2011, 23:22
foarte buna
la 12.01.2011, 09:12
Arata tare bine, felicitari!
la 12.01.2011, 09:47
cat imi place...
la 12.01.2011, 10:41
buna buna
la 12.01.2011, 20:01
buna
la 12.01.2011, 23:45
o nebunie ,imi place foarte mult
la 14.01.2011, 16:13
ce buna este vreau o portie
COMENTEAZA