Ciorba din sira afumata
Postat de Constelatialeu in Ciorbe 24 Ian 2014 | 8390 vizualizari
E de sezon, ca e inca iarna, deci merge la marele fix, fixul meu, pe al vostru nu ma bag....
Inapoi la reteta
|
Comentarii (21)
la 24.01.2014, 15:05
buna
la 24.01.2014, 15:12
gata, ti-ai revenit
o bunatate de ciorba
la 24.01.2014, 15:18
si inca cum merge
la 24.01.2014, 15:24
Buna!
la 24.01.2014, 15:30
buna buna
la 24.01.2014, 15:32
BUNA CIORBITA TA !!!
la 24.01.2014, 15:47
ce buna ciorbica facusi Cleme
la 24.01.2014, 16:07
Am bagat la ghiozdan ditamai starchina,mai am nitel si pleznesc....
la 24.01.2014, 16:30
Cleme
)))
la 24.01.2014, 16:46
Clemeeeee!
la 24.01.2014, 17:12
senzatie!!!!!!!
la 24.01.2014, 17:57
tare buna e ciorbita
COMENTEAZA