Ciulama de pui

Postat de mihaelab in Pui
30 Apr 2011 | 4382 vizualizari

Inapoi la reteta

Comentarii (20)

la 30.04.2011, 14:52
mamaliguta zambareata si ciulama gustoasa
la 30.04.2011, 15:16
ce zambareata e mamaliguta
la 30.04.2011, 15:43
multumesc Luk
la 30.04.2011, 15:43
Lau mamaliguta e zambareata ca mine
la 30.04.2011, 15:50
si dragut ca bebele
la 30.04.2011, 15:51
multumesc Lau
la 30.04.2011, 17:52
placeee
la 30.04.2011, 18:18
te invit la masa cu mare drag Mirela
la 30.04.2011, 18:27
la 30.04.2011, 18:33
Rocsi
la 30.04.2011, 18:53
la 30.04.2011, 19:00
lilik si pup si scumpa de la avatar
la 30.04.2011, 19:33
bunaa
la 30.04.2011, 19:34
Dey te poftesc
la 01.05.2011, 18:24
pap ciulama cu placere da-s singura din casa asa ca fac rar

COMENTEAZA

Video
Retete la 20 lei
Dulciuri
Scoala de gatit Bucataras
Supe/Ciorbe
Mancaruri cu carne
Paste
Mancaruri de post
Peste
Mancare copii
Salate
Mezel de casa
Aperitive / Garnituri
Conserve
Sosuri
Pizza
Bauturi
Reteta de vedeta
Fructe de mare
Bucatarasi celebri
Vegan / Raw vegan
Mancaruri de legume
Cook and smile
Sandvisuri
Slow Cooker
Retete diabetici
Video
2 Portii = 20 LEI
Retete facute de copii
Multicooking
Carte d'Or