Ciulama de pui cu ciuperci
Postat de elucubratiiculinare in Pui 12 Mar 2013 | 5356 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (17)
la 12.03.2013, 14:42
foarte buna!
la 12.03.2013, 14:45
mi-e dor de niste ciuperci 
la 12.03.2013, 15:11
buuun
la 12.03.2013, 16:21
imi place!
la 12.03.2013, 16:23
mmm..super bune!!!ador ciupercile de orice fel!!!
la 12.03.2013, 17:55
si eu ador ciupercile ...
la 12.03.2013, 18:04
e delciioasa si mie imi plac mult
la 12.03.2013, 19:28

la 12.03.2013, 19:55
la 12.03.2013, 19:55
la 12.03.2013, 20:45
multumesc tuturor pentru comentarii
la 12.03.2013, 20:57
Una din preferatele mele!!!
COMENTEAZA