Ciuperci cu maioneza
Postat de mihaelab in Aperitive / Garnituri 2 Iul 2011 | 5704 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (22)
la 02.07.2011, 13:29
Ne plac foarte mult si noua!
la 02.07.2011, 13:58
atunci va poftesc la masa
la 02.07.2011, 14:12
tare bune
la 02.07.2011, 14:35
eu vreau portie dubla
la 02.07.2011, 15:53
Edy
la 02.07.2011, 15:53
multumesc Dey
la 02.07.2011, 15:54
si eu vreau ciuperci
la 02.07.2011, 15:55
sigur Moni si tripla
la 02.07.2011, 15:55
sigur Carla si pt tine
la 02.07.2011, 17:04
o salatica buna
la 02.07.2011, 17:10
multumesc Rocsi
la 02.07.2011, 17:12
vreau si eu
la 02.07.2011, 17:26
serveste te rog Lau
la 02.07.2011, 20:38
tare mult imi plac
COMENTEAZA