Clatite cu dulceata de capsuni
Postat de Dya in Dulciuri 30 Mai 2013 | 6804 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (31)
la 31.05.2013, 06:49
si mie imi plac tare mult!
la 31.05.2013, 06:52
bunatati..
la 31.05.2013, 07:51
Delicioase!
la 31.05.2013, 07:55
Delicioase!!!
la 31.05.2013, 08:24
Minunate!
Asa imi plac calatitele, da' sa le faca altcineva.
la 31.05.2013, 08:37
Mmmmmmmmm ce bunnnn
la 31.05.2013, 08:46
VA multumesc tare mult....
Initial am facut pentru altceva foile, dar pana la urma,,,
la 31.05.2013, 08:46
Arata minunat!
la 31.05.2013, 09:54
yammy! ce bune sunt!
la 31.05.2013, 10:42
ce bine arata
la 31.05.2013, 10:56
vA PUP CU DRAG!
la 31.05.2013, 11:38
buunn
la 31.05.2013, 14:15
Vaiii ce bunatate!!!!imi lasa gura apa Dya....bravo!!!!imi dai si mie o clatita??
COMENTEAZA