Clatite cu miez de lapte si dulceata de afine
Postat de Elena_Daria in Dulciuri 10 Mai 2013 | 3526 vizualizari
O combinatie reusita, ne-au placut foarte mult!:)
Inapoi la reteta
|
Comentarii (44)
la 10.05.2013, 12:34
ce frumos arata
noroc ca ai pus cioco, altfel le furam pe toate
)
la 10.05.2013, 12:34
cum arata,foarte delicioase
la 10.05.2013, 12:35
Laura, iti fac fara ciocolata!
la 10.05.2013, 12:36
dupa cum se stie, nu refuz niciodata clatite
la 10.05.2013, 12:36
Ingenios!
la 10.05.2013, 12:36
Faina prezentarea Delicioase clatitele!!!
la 10.05.2013, 12:36
Ce prezentare... şi sigur delicioase!
la 10.05.2013, 12:36
multumesc Cris!
la 10.05.2013, 12:37
Vladimir
la 10.05.2013, 12:37
Ancuta, te servesc cu drag!
la 10.05.2013, 12:37
multumesc Mariana!
la 10.05.2013, 12:38
multumesc frumos Dya!
la 10.05.2013, 12:38
multumesc Adriana!
COMENTEAZA