Dulceaţă de cireşe negre
Postat de botcrina in Dulceata / Gem 8 Iun 2014 | 4298 vizualizari
Este o bunătate de dulceaţă, nu te mai saturi!
Inapoi la reteta
|
Comentarii (19)
la 08.06.2014, 19:07
Hmmm delicioasa!
la 08.06.2014, 19:09
Mulţumesc Mirela!
la 08.06.2014, 19:23
la 08.06.2014, 19:24
Multumesc Raluca!
la 08.06.2014, 20:02
Cea mai buna dulceata!
la 08.06.2014, 20:06
tare buna e
la 08.06.2014, 20:15
Mulţumesc Motan!
la 08.06.2014, 20:16
Mulţumesc Xana!
la 08.06.2014, 20:17
Mulţumesc deyu!
la 08.06.2014, 20:34
N-am mai mancat din copilarie dar stiu ca este delicioasa
la 08.06.2014, 20:53
Multumesc Rocsi!
la 08.06.2014, 21:50
Ce buna!!
la 08.06.2014, 22:29
Arata super !!!
la 09.06.2014, 11:59
Multumesc Xandrine!
COMENTEAZA