Eclere cu crema de vanilie
Postat de RoXx in Dulciuri 6 Noi 2013 | 13813 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (28)
la 06.11.2013, 15:55
oooffff, Rox
la 06.11.2013, 15:58
Delicioase!
la 06.11.2013, 15:59
la 06.11.2013, 16:04
Eheeee bune 
la 06.11.2013, 16:08
Multu motanel , Dia
la 06.11.2013, 16:12
vaaaiiii vaaaaaiiii! nu-i frumos ce ne faci, mai ales ca eu numa dulce visez...cu ochii dechisi
la 06.11.2013, 16:15
hmmm ce bune is
la 06.11.2013, 16:16
) asa si eu in ultima vreme
la 06.11.2013, 16:22
ce bine arata
la 06.11.2013, 16:43
multu Krysty
la 06.11.2013, 17:30
bune!!!
la 06.11.2013, 17:41
multu
la 06.11.2013, 17:47
bune
la 06.11.2013, 18:31
COMENTEAZA