Fasole batutaPostat de miha in Mancaruri de post
Inapoi la reteta
|
grozava prezentare
si ce buna trebue sa fie...

Esti minunata Mihaela cu bucatele tale, ne faci o pofta 
Ma duc, iau o mana de fasole si imi fac si eu ca Bucataras e la regim.
moooaa, miha am zis ca e prajitura cand am vazut! super prezentarea! si noua ne place fasolica batuta cu ceapa calita deasupra.Dar servita asa festifitzos nu am papat
,are dreptate epurasha ... io am crezut ca-i
Data viitoare ii fac poza direct in castron.
)


.
)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|