Focaccia cu masline si usturoi
Postat de Dya in Piine 2 Apr 2014 | 5812 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (24)
la 02.04.2014, 17:54
ce buna e
la 02.04.2014, 17:56
Este tare buna Bya! Daca ii place si sotului meu
la 02.04.2014, 17:56
buna ,buna 
la 02.04.2014, 18:03
imi placeee!
la 02.04.2014, 18:07
ce buna este!
la 02.04.2014, 18:11
Ador focaccia
la 02.04.2014, 18:13
Imi placeeeeeeeee
la 02.04.2014, 18:21
Place tare mult!!
la 02.04.2014, 18:37
ce buna-i,Doamne!
la 02.04.2014, 18:38
bre acum ma innebunesti tu cu focaccia asta
la 02.04.2014, 19:05
ce bine arata
la 02.04.2014, 19:19
Ca buna o mai fi si tare bine arata
COMENTEAZA