Gem de capsuni
Postat de mimmi in Dulceata / Gem 18 Iun 2012 | 8241 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (17)
la 18.06.2012, 21:12
Fata harnica!!
la 18.06.2012, 21:29
wow, ce prezentare!!!
la 18.06.2012, 21:30
mistoaca noua metoda de deschidere a pozelor
la 18.06.2012, 21:30
daca nu m-ar f.... atata la cap reclama asta galbena si Poiana, bine ar mai fi
)))
la 18.06.2012, 21:34
bun pentru micul dejun
la 18.06.2012, 21:43
place
la 18.06.2012, 22:06
bun si frumos!
la 18.06.2012, 23:11
deci ne-ai facut si clatite 

super prezentare
la 18.06.2012, 23:40
super buna!
la 19.06.2012, 08:28
Foarte bun!
la 20.06.2012, 08:46
COMENTEAZA