Inghetata cu cafea
Postat de sufletista in Dulciuri 8 Iul 2012 | 5857 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (22)
la 08.07.2012, 23:22
Vreau si eu, facem schimb?
la 08.07.2012, 23:32
buna
la 08.07.2012, 23:34
liana desigur
la 08.07.2012, 23:34
rocsi
la 08.07.2012, 23:39
Buna de pus la favorite, dar vad ca inca nu se poate.
la 09.07.2012, 08:58
Vreau si eu o portieeeeeeeeeeeeeee
la 09.07.2012, 09:05
multumesc
la 09.07.2012, 10:31
la 09.07.2012, 18:09
Super!
la 09.07.2012, 21:12
Ce reteta faina!!! Am salvat-o si cat de curand o voi pune in practica!
la 09.07.2012, 21:24
nu refuz o portie daca mai ai?
COMENTEAZA