Invartita cu mere (de post)
Postat de cristinutanicolita in Dulciuri 2 Mar 2015 | 5875 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (21)
la 02.03.2015, 20:42
Super!
la 02.03.2015, 20:43
Bun Bun
la 02.03.2015, 20:44
Super buna, Andra merita incercata
la 02.03.2015, 20:44
ctlina
la 02.03.2015, 20:48
Maine sa ne aduci o batuta...ca de invartit ametim...

la 02.03.2015, 20:50
Batuta sa fie, special pt tine
)
la 02.03.2015, 21:02
Foarte buna si rumena!
la 02.03.2015, 21:03
Multumesc Rocsi draga
la 02.03.2015, 21:43
bunaaaaaaaaaaaaa
la 02.03.2015, 21:44
E cam bună învârtita!:-bb
la 02.03.2015, 21:46
Reisnaor
la 02.03.2015, 21:47
Buuunaaa rau, Buni
la 02.03.2015, 21:48
buna buna
la 02.03.2015, 21:50
mai pap odata
la 02.03.2015, 21:52
Mai papa Crissu
COMENTEAZA