Lasagne cu pesto
Postat de angyb in Lasagna 2 Mai 2012 | 8870 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (20)
la 02.05.2012, 10:17
o poza cu produsul finit , te rog
la 02.05.2012, 10:19
arata foarte bine!
la 02.05.2012, 10:20
Costel ca graba sa mancam poza cu lasagnele taiate nu am mai facut!!!!!
la 02.05.2012, 10:31
Costele,vrei "dedesupturi"???
la 02.05.2012, 10:38
Eu salivez doar la poze .Chestiile subtile ce se scriu in reteta le observ rar .
la 02.05.2012, 10:44
Si nu reusesti sa salivezi daca o vezi intreaga
la 02.05.2012, 13:42
place
la 02.05.2012, 16:02
delicios
la 02.05.2012, 16:16
sufletista multumesc
deyutzky
mamaie multumesc
rocsi
la 02.05.2012, 17:40
mmm... vin la masa!!!!
la 02.05.2012, 18:25
Simo vino te astept
la 02.05.2012, 19:02
yummy!
COMENTEAZA