Mancare de mazare cu soia "Inedit"
Postat de deyutzky in Mancaruri de post 31 Mar 2013 | 8751 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (17)
la 31.03.2013, 12:05
la 31.03.2013, 12:23
rocsi, motan 
la 31.03.2013, 13:07
Nu prea ma impac cu soia,dar arata bine mancarea ta
la 31.03.2013, 13:11
Cunosc gustul si-mi place!!
la 31.03.2013, 13:23
imi place mazarea
la 31.03.2013, 13:28
Chiar arata bine mancarea.Mazarea este preferata fiicei mele.Buna idee,oricum ea nu prea se mananca multa carne.Soia ar fi perfecta.
la 31.03.2013, 13:33
crisulina bubulina
la 31.03.2013, 13:33
multumesc veronica
e chiar foarte buna cu soia!
la 31.03.2013, 13:34
ianculubita, dia 
va multumesc
la 31.03.2013, 13:48
interesanta combinatie! bravo
la 31.03.2013, 14:33
multumesc anett
la 31.03.2013, 15:53
Bunatate mare!
la 31.03.2013, 16:04
multumesc ruxy 
COMENTEAZA