Mini pizza "Inima"
Postat de deyutzky in Mancare copii 30 Mai 2016 | 6356 vizualizari
Copii mici sau mari, va invit la o felie de pizza. Veniti? :P
Inapoi la reteta
|
Comentarii (14)
la 30.05.2016, 13:48
la 30.05.2016, 15:22
Eu vreau
la 30.05.2016, 15:43
Ce drăgălașe!
la 30.05.2016, 15:47
Veniiiim!
la 30.05.2016, 16:00
Inimioare îndrăgostite!
la 30.05.2016, 16:48
super bune!
la 30.05.2016, 17:22
Super!! 
la 30.05.2016, 18:51
ce idee super!
la 30.05.2016, 18:55
Indragosteala mare la tine in bucatarie...


la 30.05.2016, 19:23
bun
la 30.05.2016, 20:37
Eu vin la pizza
COMENTEAZA