Mini tarte cu vanilie si visine
Postat de adnia in Prajituri 9 Feb 2013 | 4417 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (17)
la 09.02.2013, 22:51
De aici iau fara sa mai cer,ca-mi plac visinele!
la 09.02.2013, 22:51
Adinuta ajung imediat si eu la o tarta
la 09.02.2013, 22:51
Interesant !
la 09.02.2013, 22:54
ce deliciu 
la 09.02.2013, 22:55
bune
la 09.02.2013, 22:59
Ador dulciurile cu visine!
la 09.02.2013, 23:02
bune
la 09.02.2013, 23:03
si mie imi fac mereu cu ochiul visinele, asa ca am mereu de rezerva!
la 09.02.2013, 23:13
ce-mi plac!

la 10.02.2013, 08:47
Bune
la 10.02.2013, 19:02
yammy
COMENTEAZA