Ostropel de iarna
Postat de ralu_ca in Pui 17 Noi 2013 | 11467 vizualizari
o adevarata nebunie !
Inapoi la reteta
|
Comentarii (16)
la 17.11.2013, 17:26
bun bun
la 17.11.2013, 18:00
buuun 
la 17.11.2013, 18:08
ce bun
la 17.11.2013, 18:27
Bun tare
la 17.11.2013, 18:36
De cand tot vreau sa fac,arata senzational de delicios
la 17.11.2013, 18:42
bunnnn
la 17.11.2013, 18:44
mmmm.....cum arataaaa!
la 17.11.2013, 19:13
Super bun si gustos
la 17.11.2013, 19:13
imi place la nebunie ostropelul!
la 17.11.2013, 19:44

la 17.11.2013, 20:18
foarte bun
la 17.11.2013, 20:24
o papica tare buna!
COMENTEAZA