Paine ca la mama acasa

Postat de ANNA_46 in Piine
28 Noi 2012 | 5042 vizualizari

Painea mamei mele dragi...

Inapoi la reteta

Comentarii (41)

la 28.11.2012, 23:47
foarte buna!
la 28.11.2012, 23:58
Mmmmm...ce bine arata!
la 29.11.2012, 00:07
foarte bine arata, parca ii simt mirosul!!!! cred ca mi-e foame!
la 29.11.2012, 00:42
Elena ,Dana ,va multumesc
la 29.11.2012, 00:54
Iti multumesc Doralinda , saptamanal savurez mirosul de painica, cu drag iti trimit, e atat de buna
la 29.11.2012, 06:08
Si pufoasa si buna!Bravo!
la 29.11.2012, 10:57
Multumesc Merisor
la 29.11.2012, 11:00
la 29.11.2012, 11:02
ce bun
la 29.11.2012, 11:03
ce frumoasa este
la 29.11.2012, 11:05
Arata atat de bine
la 29.11.2012, 11:15
cea mai buna paine
la 29.11.2012, 11:19
la 29.11.2012, 12:34
minunata
la 29.11.2012, 12:55

COMENTEAZA

Video
Retete la 20 lei
Dulciuri
Scoala de gatit Bucataras
Supe/Ciorbe
Mancaruri cu carne
Paste
Mancaruri de post
Peste
Mancare copii
Salate
Mezel de casa
Aperitive / Garnituri
Conserve
Sosuri
Pizza
Bauturi
Reteta de vedeta
Fructe de mare
Bucatarasi celebri
Vegan / Raw vegan
Mancaruri de legume
Cook and smile
Sandvisuri
Slow Cooker
Retete diabetici
Video
2 Portii = 20 LEI
Retete facute de copii
Multicooking
Carte d'Or