Paine cu tarate si salvie
Postat de mimmi in Piine 4 Noi 2012 | 4059 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (19)
la 04.11.2012, 17:20
Vreau si eu un coltisor din painica ta.... Se poate?
la 04.11.2012, 17:26
o paine foarte sanatoasa
la 04.11.2012, 17:56
minunata!
la 04.11.2012, 18:33
gustos
la 04.11.2012, 19:02
gustoasa
la 04.11.2012, 19:41
frumoasa paine imi place
la 04.11.2012, 19:52
Frumoasa ti-a iesit
la 04.11.2012, 20:02
Foarte buna painica
la 04.11.2012, 20:37
ce frumoasa e painica!
la 04.11.2012, 21:06
Frumoasa si buna!
la 04.11.2012, 21:35
frumoasa
la 05.11.2012, 09:44
Frumusica asta trebuie facuta!! Am furat reteta!
COMENTEAZA