la 29.01.2012, 21:22 ce faine-s de cand nu ne-am mai nimerit noi in acelasi timp
la 29.01.2012, 22:21 iri...ms
la 29.01.2012, 22:22 elena...multumesc
la 29.01.2012, 22:23 alina....multumesc
la 29.01.2012, 22:26 miti...am patit si eu ca tine..se f... laptopul si acuma-s pe ala mic e si mic si merge si ca pixul mai dureaza putin si-mi iau unul bengos
la 29.01.2012, 22:31 mirela...serveste pls
la 30.01.2012, 08:28 ce bine arata
la 30.01.2012, 10:12 buna si arata bine
la 30.01.2012, 12:55 lau...sa vezi ce bune-s
la 30.01.2012, 12:55 mamaie...cata dreptate ai multumesc
la 30.01.2012, 15:50 bun bun
la 30.01.2012, 22:03 vladimir...multumesc
la 02.02.2012, 18:27 ce reteta buna Kamy,am salvat-o ca vreau neaparat sa o fac si eu
la 05.02.2012, 17:23 cris,iubita...ce sa-ti spun decat, spor la treaba si sper sa-ti placa