Pancakes-clatite americane
Postat de diana_k in Prajituri 22 Mar 2013 | 13799 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (17)
la 22.03.2013, 10:47
Ce bine arată!
la 22.03.2013, 10:51
minunate
la 22.03.2013, 11:34
delicioase
la 22.03.2013, 11:40
foarte apetisant turnuletul tau
la 22.03.2013, 11:47
Super!
la 22.03.2013, 11:49
delicioase
la 22.03.2013, 11:55
Hmmm, de post nu merg?
la 22.03.2013, 11:59
Ba merg si de post foarte bine.Numai cu ulei,apa munerala,sare si zahar
la 22.03.2013, 12:03
si eu vreauuu.......vreo 3-4...daca a mai ramas..!!!!!
trebuie sa incerc si euuu....neaparat!!!!! 
la 22.03.2013, 12:19
si eu pap
la 22.03.2013, 12:29
O sa incerc si reteta ta,imi place!
la 22.03.2013, 12:39
yummy
la 22.03.2013, 13:21
Vreau si eu ca mult imi mai plac
COMENTEAZA