Piept de pui cu Sos de lamaie si Salata de Cartofi cu Fasole Verde
Postat de Alina26 in Pui 16 Iul 2013 | 6774 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (25)
la 16.07.2013, 14:25
bun bun
la 16.07.2013, 14:26

la 16.07.2013, 14:26
ms!!!
la 16.07.2013, 14:29
Interesanta reteta ta!
la 16.07.2013, 14:31
foarte bun
la 16.07.2013, 14:41
bun, dar ai grija la combinatia fasole cartofi
la 16.07.2013, 14:44
multumesc pentru aprecieri..!!!
Da laura o sa am grija
la 16.07.2013, 14:45
bun bun
la 16.07.2013, 14:49
la 16.07.2013, 14:54
fff bunn!!!!
la 16.07.2013, 14:59
Imi place mult mai ales cu sos de lamaie!!!
la 16.07.2013, 15:22
Bun puiul cu sos de lamaie!
COMENTEAZA