Pizza cu piept de pui si rosii cherry
Postat de momo121 in Pizza 11 Iun 2015 | 4795 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (16)
la 11.06.2015, 17:14
ce bine arata!
la 11.06.2015, 17:21
Ar merge o pizza.. arata bine!
la 11.06.2015, 17:22
Vin si eu
la 11.06.2015, 17:40
la 11.06.2015, 17:46
Multumesc!
la 11.06.2015, 18:34
Imi inscriu si eu baietii la cate o portie
la 11.06.2015, 19:51
Ce fain arata
la 11.06.2015, 20:04
Multumesc!
la 12.06.2015, 09:40
Pizzaaaaa
la 12.06.2015, 10:21
te astept!
la 12.06.2015, 18:56
f buna
la 12.06.2015, 19:04
Multumesc Catalina!
la 13.06.2015, 21:11
Imi place cu piept de pui
COMENTEAZA