Pizza cu sunca si piept de pui
Postat de Dea_Dea in Pizza 25 Sep 2013 | 7302 vizualizari
Pizza, pizza! :)
Inapoi la reteta
|
Comentarii (25)
la 25.09.2013, 10:39
bunaaaaaaaaaaaa
la 25.09.2013, 10:41
Deja fac 13-14 si eu mai am de prestat inca 4...
la 25.09.2013, 10:41
eu te bat si iti iau si pizzometrul ala, ma innebunesti cu pizzociunile astea 
)
la 25.09.2013, 10:45
Ce-mi place ca are muuuuuult cascaval.Si e asa bun topit !!!
la 25.09.2013, 10:47
Leoaico , sa nu iti spun ca si aseara am facut pizza
, dar nu am mai pozat-o
la 25.09.2013, 10:47
Laurico
la 25.09.2013, 10:48
tare buna
la 25.09.2013, 10:49
Arata tare bine!!! Si eu mai am 3 pizza de pus si deja m-am saturat de atata pizza
noroc ca are cine sa o manance
la 25.09.2013, 10:53
Simona , asa am zis si eu
la 25.09.2013, 10:55
buuuun
la 25.09.2013, 10:59
Mai am ciugulit de la toti pizza. Mai iau si de la tine
la 25.09.2013, 11:01
Ia Rocsy
la 25.09.2013, 11:01
arata super
la 25.09.2013, 11:19
super buna!!!!!!
COMENTEAZA