Pizza de post
Postat de Sidy in Mancaruri de post 3 Dec 2010 | 9921 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (24)
la 03.12.2010, 08:20
buna bunutza 







la 03.12.2010, 08:36
arata bine

la 03.12.2010, 09:08
Super arata! Noi suntem cu totii fani pizza.
la 03.12.2010, 09:16
O frumusete Sidy









la 03.12.2010, 09:40
arata bine si ingrediente foarte bune 

la 03.12.2010, 09:44





buuuuuna si mai ales de post
la 03.12.2010, 09:51
ma ling pe bot

5 furci
la 03.12.2010, 10:11
vrem si la micul dejun
la 03.12.2010, 10:13

la 03.12.2010, 10:52
ce merge intr-o zi de post

la 03.12.2010, 11:43
Ce bine arata,vin si eu la o feliuta
la 03.12.2010, 11:48
las si eu furcile si iau o portie
la 03.12.2010, 12:37
ce bine arataaa...5 furculiteee!!
COMENTEAZA