Prăjitură Cremcafé
Postat de mimmi in Prajituri 8 Ian 2013 | 14024 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (23)
la 08.01.2013, 14:52
YAMMY
la 08.01.2013, 14:53
delicioasa
la 08.01.2013, 14:55
buna...
la 08.01.2013, 14:56
buna
la 08.01.2013, 15:11
wowww 
la 08.01.2013, 15:15
Uuuuuuuuu , ce-ti mai place sa faci praji cu foi ... da si mie din placerea ta , ca taaare vreau sa fac si eu praji de-astea
la 08.01.2013, 15:17
ce bine arata!

la 08.01.2013, 15:19
Buna rau!
la 08.01.2013, 15:35
FOARTA BUNA PRAJI
la 08.01.2013, 15:37
la 08.01.2013, 15:52
Buna, buna
la 08.01.2013, 16:21
coool
la 08.01.2013, 18:17
buna
COMENTEAZA