Prajitura cu crema de ciocolata
Postat de rhapsody in Prajituri 12 Feb 2015 | 13232 vizualizari
We love chocolate! Da, spunem raspicat ca suntem mari iubitori de ciocolata. Toata familia simte o atractie nemaipomenita cand vine vorba despre asa ceva.
Inapoi la reteta
|
Comentarii (18)
la 12.02.2015, 11:30
Delicioasa!
la 12.02.2015, 11:34
Nici macar nu ma uit
Prea ma tenteaza
la 12.02.2015, 11:55
ce fain arata
la 12.02.2015, 12:25
simplu de realizat si foarte buna
la 12.02.2015, 14:49
Ce ispititoare e!
la 12.02.2015, 15:18
la 12.02.2015, 18:00
arata grozav!!!
la 12.02.2015, 18:24
Ce ciocolatoasă bună!
la 12.02.2015, 20:09
Cat de bine arata!
la 12.02.2015, 21:40
la 12.02.2015, 22:01
Ce ispititoareeee
la 13.02.2015, 21:33
Minunata!
COMENTEAZA